kolmapäev, 6. november 2013

II teema:Õpikeskkonnad ja õpivõrgustikud: mis on õpikeskkond?


Õpekeskkond praegu on väga populaarne. Praegu meil on palju õpikeskkonnad, nt: Hitsa, Moodle, Iva jne. Need annavad palju võimalusi  õppimiseks ja õpetamiseks, kogemuste vahetamiseks,  tagasiside andmiseks ja saamiseks, info hankimiseks ja jagamiseks jne.Õpikeskkonda võib kasutada individuaalselt õppimiseks või koostööl.

Kui rääkida e-õpikeskkonnast siis mul on kogemusi kasutades neid vaid kui õpilane.Aga nüüd ma õpin õpikeskkonda nagu õpetaja ja ma arvan, et tulevikus oma töös ma kasutan seda.Kui me räägime õpikeskkonna siis ma ei unusta teda ka, sest õpilased peaksid olema mugav ja mõnus õppida.

Aga õpikeskkond ei ole ainul e-õppe. Kui vaata globaalselt õppekeskkond on see mida meie ümber koolis või ülikoolis. Need on meie klassikaaslased, õpetajad, sõbrad, klassid jne. Õpikeskkond on midagi, mis aitab meil saada teadmisi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar