kolmapäev, 6. november 2013

Õpikeskkonnad ja õpivõrgustikud. Õpileping.


Teema. Mida soovin õppida? Mis valdkond?
Mina tahaks õppida kasutada erinevaid õpikeskkondi ja tulevikus neid oma tööl kasutada.


Eesmärgid. Mis on minu õpiprojekti eesmärgid? Miks ma tahan just seda teemat õppida? Mis sunnib mind seda õppima?
Kui ma tahaks olla hea õpetaja siis ma pean arenguma erinevatel valdkonnadel ja minu eesmärk on  parimate leidmisel õpikeskkonnad kasutama hakata, et ise kursust luua.


Strateegiad. Kuidas ma kavatsen oma eesmärgid saavutada? Missugused tegevused ma pean läbi viima ja mis järjekorras? 

  • osaleda loengutes
  • uurida materjale
  • teha kodutööd
  • praktika
Vahendid/ressursid. Missuguseid vahendeid ma kasutan eesmärkide saavutamiseks (inimesed, materjalid, tehnoloogia)? Kuidas ma neile ligi pääsen?
Inimesed:.
Suhelda ja töötada inimestega selles valdkonnas.
Materjalid:
Erinevad ajaveebid, artiklid, wiki, raamatud, arvamused või asjatundja uuringut.
Tehnoloogia:
Kõik tehnoloogilised vahendid mis mul olemas(arvuti, nutiteleon jne).

Hindamine. Kuidas ma tean, et ma olen oma eesmärgid saavutanud? Kuidas ma hindan oma saavutusi? Mis tõestab seda? Eesmärk on saavutatud kui ma saan kasutada oma töös õpetajana erinevaid õpikeskkondi vabalt.


RefleksioonMis on minu jaoks töötas ja mis mitte? Miks? Mis on need aspektid, mille kallal pean veel vaeva nägema? Mis on minu tugevad ja nõrgad küljed? Mida pean järgmisena tegema? Praegu ei saa öelda aga kui kursus lõpeb siis näeme.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar